در حال نمایش 6 نتیجه

اگر به دنبال سروری اقتصادی با قابلیت های بالا می گردید سرور دی ال 160 نسل دهم گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد. از ویژگی های این سرور می توان به رکمونت بودن، پشتیبانی از دو پردازنده ی اینتل و تک یونیت بودن (تنها یک یونیت را در رک اشغال می کند) اشاره کرد.

اگر حجم دیتای بالایی دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید و در عین حال از ویژگی های اصلی سرورهای اچ پی ای بهره مند شوید، سرور دی ال 180 نسل دهم، انتخاب ایده آلی است. این سرور 2 یونیت رکمونت، با پشتیبانی از طیف وسیعی از دو پردازنده اینتل و یک ترابایت رم، همچنین استفاده از دو پاور در صورت نیاز، و بسیاری از امکانات دیگر انتخاب بسیاری از مراکز داده می باشد.

سرور متراکم و جمع جور دی ال 20 نسل دهم یک سرور تک پردازنده است که با پشتیبانی از پردازنده های سروری اینتل و 64 گیگابایت حافظه، ترکیبی بی نظیر از قابلیت ها را در قیمت مناسب ارایه می دهد. این دستگاه مدل رکمونت سرور پر فروش ام ال 30 نسل دهم بوده، و در ظاهری کوچک قدرتی فراتر از انتظار را ارایه می دهد.

سرور ام ال 110 نسل دهم، عملکردی قابل قبول و مورد نیاز بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط رو به رشد را فراهم می کند. این سرور تک پردازنده، که در حالت رکمونت معادل 4.5 یونیت است. دارای بسیاری از ویژگی های سری های بالاتر خود به صورت محدود است. این ویژگی باعث می شود با هزینه ای متناسب، از امتیازات و ویژگی های بسیاری بهره گرفت و یا در آینده به دستگاه اضافه کرد.

سرور ام ال 30 نسل دهم را می توان یک سرور ایده آل برای تمامی شرکت ها و سازمان های کوچک رو به رشد دانست. این سرور تک پردازنده با پشتیبانی از 64 گیگابایت حافظه، رید کنترلر آنبورد ساتا، که از انواع رید های 0، 1، 5، 10 پشتیبانی کرده و دارا بودن درگاه های توسعه و دو پورت شبکه یک سرور کوچک اما قدرتمند است. 

سرور ام ال 30 نسل نهم، نسل جدید سرور ام ال 310 نسل هشتم می باشد، که در همان ابعاد و ظاهر، با قدرتی فراتر از انتظار، همانند پشتیبانی از حافظه تا 64GB و Raid5 و همچنین Bios-UEFI، و پشتیبانی از سیستم عامل ESXi، به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل شده است. این دستگاه سرور تاور قدرتمند است که برای دفاتر کوچک، دفاتر شعبه ای و راه دور که برای اجرای راه حل های on-premises و hybrid cloud طراحی شده است. این سرور عملکرد، امنیت، قابلیت اطمینان و ارتقاء در سطح اینترپرایز را فرهم می نماید.